ditt leende .. ;$

ojdå .. hände igen att jag glömde blogga, hehe ska bättra mig. Men iallafall berätta om igår vaknade hos carroälskling, sen hämtade mamma mig så åkte vi till mormor och morfars stuga, mysigt. Sen hem och duscha och göra v mig snabbt sen kom carro, så tog vi bussen ner till stan så träffade vi jocke lite sen stack vi. Sen tog vi bussen hem, träffade emelie på bussen snackade med henne lite och sånt sen gick vi och hämtade cyklen sen cyklade vi till kolle. Men dom jävla byggskiten är överallt så vi fick vi typ cykla världens omväg! :o Men sen va vi där lite med anton, anton och andy, mysigt. Sen vid halv tolv cyklade jag och carro ner till stan, och på vägen dit tappade jag mina ena sko som låg i cykelkorgen, tror vi råkade tappa den vid mange, eller vi märkte att den va borta då. Sen när vi v nere i stan va min andra sko också helt plötsligt borta?! :o jävla skor. Men sen vid tolv började vi cykla hemåt och typ gick lite, jag utan skor :( haha men sen typ va det en kvart kvar tills vi skulle vara hemma när vi var vid olympia och då fick jag cykla, då gick det undan :D carro är fan som en sengångare! :o Men ja, vi typ låg i sängen och snackade och sånt igår ntt sen somnade vi. Vaknade halv elva av att alarmet ringde, men som vanligt somnade vi om och gick upp tolv typ, sen duschade vi och sånt. Snart ska vi cykla till kolle och vara där hela dagen, mysigt :) men nu orkar jag inte skriva mer pusspusspusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback