du har gjort det förr och du gjorde det igen

hehe .. har bara vatt borta från bloggen ett tag. typ har gjort massa orkar itne skriva om allt men kan skriva lite ord iallafall

frapino
fest
ännu mer frapino
knutpunkten
karro
casse
kolle
sova i kolle
fest i kolle
åkt fyra på ronjas moppe
och ja mycket mer

men iallafall bilder från dagarna komemr sen när jag har fått dom och sånt, men idag iallafall så åkte jag och mamma till elgiganten och skulle hämta min mobil som jag skulle få (likadan som innan) men den skiten hade inte kommit, så jag fick välja typ vilken jag ville så nu har jag ny mobil, lovelovelove min mobil (L)(L)(L)(L) men sen stack vi till väla och typ apoteket och sånt, sen kom casse och mamma stack så yrade vi typ bara rundor och kollade en sak .. men ja, sen stack hon hem för hon skulle färga sitt hår och jag stack hem för jag ska slinga mitt hår. men bloggar mer sen ikväll pusspusspussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback