fuckfuckfuckfuck

kunde inte blogga igpr för hade typ inte tid, men kan berätta om gårdagen också. igår så vaknade jag först sju (?) sen nio, själv utan alarm! men iallafall duschade och gjorde v mig och sånt, sen kom casse sen stack vi ner i stan, hon köpte en sån kräm på makeup store, och jag köpte en tröja på gina orkar itne fotta den nu, men ni får väl se den någon dra. Men sen stack jag hem och hon hem, så stack jag till kolle så typ åt jag, mamma, eva och mats. Sen kom pelle och hans tjej till oss så kom andy in till oss sen så sen gick jag och andy en runda och snackade och sånt. Sen stack jag och han in till dom så tittade vi på tv med anton och sånt, sen gick jag och mamma till andy och dom för att lämna godis och då följde andy med oss in till oss. Men ja mysigt hela kvällen spelade yatzy och sånt haha. Sen sov vi där. Vaknade idag typ vid halv tolv, hehe .. men iallafall så ahde mamma stuckit så låg bara och tittade på friidrotten sen typ stack jag hem vid tre och inte gjort så mycket, bara datan typ. Sen får jag se vad som händer ikväll, inte så mycket tror jag för jag får itne vara trött imorgon, pusspusspussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback