galen kväll/natt

haha igår fyfan asså, hände typ allting, allt från att se emmelii åka på någon gubbes cykel, massa blöta kyssar, cigg, cider, öl, kåta killar, mobilen snodd, skratt, bråk, tårar, mc, ja allt.. först stack jag och emma ner till stan för vi skulle göra en sak, hehe. men så träffade vi max, olsson, anton och ngn. så stack vi till mc och kjäkade sen stack vi till det saker vid kärnan. Sen kom emina och felicia så stack emma hem och sen felicia så kom emmelii, men ja. vi yrade rundor och massa sånt. vi gjorde bra och dåliga saker, ska nog inte säga allt. Men ja vi hade riktigt kul, sen träffade vi elina och lara så typ va vi emd dom lite, och någon äcklig idiot snodde min mobil! men ja pallar inte berätta om de. Men sen stack jag, emmelii och emina upp till mc och ja där hände massa haha sen stack vi ner till lillaknutan där emmelii hamnade i bråk med såna 17-åringar haha. Men ja sen hände maaaassa. men va hemma vid tre iallafall, och idag så följde jag med först till antons fotboll sen skulle jag med till ishockeyn också men jag pallade inte så mamma körde hem mig, och ikväll får jag se vad som händer. pusspusspusssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha omg så kul det var när vi träffa er :D

jag bara stod där , jag bara: vafan e inte det evelina ?!?!?! :o heheh :$ men tack för i helgen, eller ja när det nu va (a) puss love you ! <333333

2009-08-25 @ 20:58:41
URL: http://laraamalinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback