har aldrig känt såhär förr

vaknade hos carro idag, och ja allt det har jag redan berättat i mitt förra inlägg. Men när vi stack från carro så stack vi till kolle, men ingen var där så vi gick till anettes kolle så låg vi där och solade typ hela dagen men sen vid fyra tror jag så cyklade jag och carro till maxi och handlade mat och sånt till mamma, anette och ingela. Sen vid halv sju så skulle jag och carro cykla och handla glass men istället blev det att vi hamnade i stan och köpte frapino istället, men sen vid halv åtta stack vi tillbaka till kollen och skulle äta. Nu är jag och lille anton (min man) och löhnn hemma här och ska hämta täcken och massa sånt, för jag och carro ska sova på studdsmattan, så blir mysig kväll/natt för den spenderas med hallbäckarna och alla andra i kolle :) Men nu måste jag packa pusspusspusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback