it's all about you

ojsan, glömt att uppdatera. Menmen fredag - lördag sov anna här, för mamma var i göteborg. Berättar bara snabbt om det vi typ , datan film och sånt lagade mat, och anna va galen! Hon sjöng och dansade som en galning men vid halv fyra somnade vi som stockar. Men ja igår kom min älskade lara hit, fatta som jag saknat henne! Hon hade med sig åtta filmer så vi såg typ film hela natten. Men idag så typ skulle vi se när min lillasyster spelade final i eskilscupen, men vi hann inte så vi stack till ramlösa och va där ett litet tag sen stack vi hem igen, och nu gör vi inget. Bilderna sen i fredags kommer sen när jag fått dom av anna, pusspusspusssss



Kommentarer
Postat av: hana

WOW, eve uppdaterar! Jag är verkligen imponerad =)

2009-08-02 @ 20:08:13
URL: http://elbloggodehana.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback