jag älskar när våra blickar möts och du får det leendet på läpparna

skulle gått upp nio idag, men jag, anton och daniel tittadepå filmer igår och jag gick inte och la mig förren halv fem så jagg va helt död vid nio så jag somnade om. Men igår kväll tittade jag, anton och daniel först på en som va ganska läskig ändå, sen gick anton och la sig så jag och daniel tittade på barnhemmet. Asså jag dog nästan! Jag och daniel satt där och hoppade till hela tiden så hör man daneil: blev du rädd? jag bara: ja, blev du? daniel: AFAN! hahahah gud, men sen efter den såg vi en annan den va riktigt läskig. Men vi orkade inte se klart hela, men när jag skulle gå och lägga mig va jag så rädd så jag sprang in på mitt rum och hoppade i sängen, herregud asså! :o Menmen idag så typ kom carro till mig sen tog det ett tag tills jag och hon stack ner till stan men sen va vi där typ, köpte godis och massa sånt haha. Sen stack vi till kolle och åt, och nu sitter jag här och carro kommer snart, för jag stack lite tidigare därifrån. Sen sticker vi hem till henne och ikväll vet jag inte vad vi ska göra. Menmen orkar inte skriva mer nu, pusspusspusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback