utan dig älskling känner jag mig inte hel

ojsan .. igen, asså jag suger verkligen men jag har ändå inte fått bilderna fårn cassandra sen bakken! men iallafall i söndags åkte jag, axel, cassandra och annie till bakken, sjukt kul haha men orkar inte berätta om allt för det är mycket kan man säga haha , men iallafall igår gjorde jag inget speicellt men på kvällen kom amanda till mig. Idag så kom carro till mig vid tolv sen stack jag, hon, mamma, linnea och elle till väla så mötte vi upp eva där, köpte ett par svarta mjukishorts och en deo bara, sen typ efter ett tag gick jag och carro ut och satte oss i bilen för vissa saker haha jävla skit magar :) men iallafall sen stack vi hem och skulle kolla på film för vi mådde inte så bra, men vi såg typ inget av filmen för vi somnade, mysigt haha. Sen vaknade sen åt vi sen ringde ludvig och frågade om vi kunde komma till jordbodahlen så vi stack dit och träffade ena, isabella ludvig, jens och två andra killar och ja lite sånt :) sen vid halv nio stack jag och carro till knutan och åt mc och träffade lite folk och sånt. men kom typ hem vid lite i tio och ny ska jag typ bara se film och lite sånt, pusspusspussssss


jag älskar dig mest hjärtat 'v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback