14:54

hejhej, skolan idag och jag orkade inte gå upp! gick upp tio över sju och togpå mig och sånt sen gick jag och la mig fem i halv igen hehehe .. sov till tio i åtta och sen stack jag till skolan. och så fort jag tog ett steg utanför dörren så börjde knarra under mina fötter, älska! hade först slöjd, blev klar med mina shorts (a) efter det så va det so vi kollade på film, riktigt hemsk faktiskt när man såg vissa saker.. egentligen skulle vi haft engelska efter so:n men vi kollade ju på filmen oc den varade hela engelskan med så blev ingen engelska, skönt! sen va det lunch, stack hem och degade lite sen stack jag till skolan igen, hade franska och såg bara påfilm, haha nog skön sista "arbetsdag". vet inte vad som händer idag får väl se. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback