16.30

igår körde jag och mamma till eva och mats, åt och sånt sen stack mats ut för att se på någora vi känenr splea nere i stan någonstans. så jag, eva och mamma tittade på idol, riktigt mysigt och sånt. haha sen snackade vi bara och sen började idol igen elelr avd man ska säga och då när kalle satt säkert blev mamma och eva skit glada och då menar jag verkligen skit glada så jag bara; mamma bara för de kan jag få dom skorna jag visade idag? :D hon bara: ja klart du ska få dom! :D:D:D hahahah så bäst.men sen efter idol satt vi i köket och pratade och sånt, sen ringde mamma taxi som körde och hämtade dennis sen körde och hämtade upp mig och mamma och sen hem. så sen .. haha ja juste! sen när vi var påväg in så började mamma jaga mig med din jävla haldsuk på gården hahaha. men ja, sen gick vi då in och sen typ tog jag bort mitt smink sen efter det gick jag och dennis och la oss. vaknade tjugo över åtta i morse typ och såklart hade jag försovit mig för skulle vara på skolan nio, men hann. hade öppethus, först hade vi no, sen so och sen idrott. roligt att såna andra kom dit och kollade när vi hade idrott då, och när jag va osminakd, yeeey -.- men ja, sen hem och bara vatt med dennis, vet inte riktigt vad som händer ikväll men får se, pusss

Kommentarer
Postat av: jennifer

Hejsan, om du bor i stockholm kan du mötas upp och få klänningen, om inte står du för frakten. Om du fortfarande är intresserad av klänningen så går den på 200:- och säljs när som hälst.. :)

2009-12-05 @ 17:04:02
URL: http://nightlifes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback