17:59

hejhej, inte skrivit något på hela dagen men har inte vatt vid datan. vaknade fem över halv åtta och gickuppoch togpåmig och sånt sen kvart i åtta jag jag och la migigen och gick upp åtte haha. men stack till skolan, hade matte sen no. sen hade vi senska och enegelska med lotte, lektionen var typ bara att sitta och skicka sms haha. och så började det snöa när vi hade engelska, hahah fyfan vad typ alla blev glada haha! men sen träffade jag matte ett litet tag sen hade vi idrott men jag va syon så hann inte vara med. efter det så gickjag till idrottssalen och kollade när dom andra plågades och sen två stack jag hem. sen kom oscar till mig så gickvi till matte, var där en liten stund sen gick alla tre hem till mig. men dom stackför en liten stund sen, vet inte vad som händer ikväll men får se, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback