19:14

hejhej, gick upp sju och hoppade in i duschen sen gjrode v mig. gjorde snabbt en macka och stack sen till skolan. hade först matte men då var vår syo där och snackade med oss och efter det hade vi no, var med på ganska mycket av lektionen men var tvungen att gå sen för skulle till tandläkaren. stack dit och tog av tandställningen, skönt som fan! :D efter det så handlade jag och mamma birka bulle och lussekatt till mig, hehe (a) min mamma är bäst! efter det så körde vi tillbaka till skolan, hade svenska så redovisade min prao, gick bra faktiskt. efter det hade vi engelska, lunch sen idrott. hahaha på lunch rasten tog sara i sönder en av våra dörrar, det är glas typ, hahahahah! det kommer hon få höra till hon slutar på skolan hahaha! men ja, efter skolan stack jag hem och satte mig brevid linnea och tjatade på att jag skulle få datan men nepp .. så gick in till tvn och somnade på soffan, händer ju "aldrig" hehe.. va riktgit trött! vaknade av att min lillayster försökte prega in en lussebulle i munne på mig haha, så åt den och gick upp sen, sov från typ tre till halv fem typ, satte mig vid datorn och har gjort det sen dess. åt precis och såg på julkalendern med mamma haha, man måste ju se vad det är för något detta året :) vet inte vad som händer ikväll, får se :) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback