20:34

hejsvejs, inte skrivit något idag. men, igår så gick jag och casse till maxi då och hadlade godis, julmust och sånt shit. sen när vi kom hem slog vi in massa julklappar. seeen orkade jag inte mer så vi tittade på tv och det slutade med att jag somnade, heheheh alltid! men vid typ tjugo över tolv tror jag gick vi in och laoss i sängen och lyssnade påmusik tills vi somnade. vaknade vid fem över nio idag typ, eller ja jag gjorde så såg jag en sak så jag väckte cassandra genom att skrämma henne, haha fast det var inte mening! jag sa typ bara: CASSANDRA KOLLA! men hela dagen typ låg vi i sängen och lyssandepå musik och sånt. sen stack hon hem och jag satt vid datan lite sen städade jag mitt rum och sen hoppade in i duschen. när jag kom ut ur duschen så var freja och sigrid här med anton. saknat dom! (inte anton då) men snackade massa med sigrid och sånt, hehe :$ men ja haha. har typ bara kollatpå tv med dom och sånt, men sen kom casse i typ fem minuter sen stack alla dom för att dom skulle till loanna. sen kom sandra till mig ett litet tag och nu sitter jag bara här och gör ingeting. vet inte riktigt vad som händer ikväll men får se, pusss

Kommentarer
Postat av: cassandra

MOHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.. MOHIHIHI.DAMPPPPPPPPP.. tack för fredags/lördags evelinananananna!!!!!!!!!!!! §§

2009-12-20 @ 12:14:34
URL: http://cassandraklemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback