beslutsångest!

satte på flickan som lekte med elden igår sen kom dennis vid tjugo över nio, men missa lite på filmen när jag pratade med honom och sånt, så ska se om den imorgon tror jag för hade tänkt se om den idag men jag och mamma ska iväg. skolan idag, rätt lung dag sen efter skolan hem till datan haha .. sen tv och nu sitter jag och tittar på kläder och skor med casse, över msn då haha. och jag har fett mycket beslutsångest! men jag får väl fråga mamma vilket par jag vill ha av två olika skor, haha. men nu ska jag gå och fortsätta kolla hehe .. skriver kanske mer ikväll när jag är hemma hos eva och mats, pusss

Kommentarer
Postat av: SISTAH - smyckes design

hej, ville du köpa klänningen?`:)

2009-12-04 @ 19:46:21
URL: http://famain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback