ullared :D

så .. nu ska jag berätta om dig men jag kommer inte skriva om allt för då blir det mycket. det började med att vi skulle upp vid sex kanske man mammaväcker mig tio i sju och anna och pia körde hemifrån sju,lyckat. men gjorde v mig ovanligt fort :o men ja, sen gick vi ner till anna och pia sen åkte vi.jag rokar inte berätta omallt vi gjorde där och sånt, men vi handlade en gån, åt och handlade ingen. och fy fan vad ÄCKLIGT burgerking är nu, öek öek öek. eller ja, jag fick den äckligaste hamburgaren av oss, och dom va äckliga,torra och ÖH! men ja, anna och jag hittade massa eller ja mest anna som "bara" skulle köpa en jacka, hosthost haha. men  vi yrade rundor sjukt mycket och ja haha. kul va det iallafall ;d och när vi skulle gå ut första gången så vid utgången var där såna telefonblalabla såna försäljare, och han som började snacka med oss var sjuuuuuuuukt snygg!! evveochanna (L) telefonförsäljaren. haha när han snackade med oss vi bara, jaaa (a) hahahah gud! men sen gick vi dåoch åt, sen gick vi till någon jävla sexbutik hahaha! japp, jag, anna, pia, mamma och linnea yrade rundor inne i den butiken för mamma skulleköpa något som hennes kompis hade bett henne om. men sen gickvi till någon annan affär och sen till en sån annan affätyp som siba, kommer bara inte påvad den hette :o men ja, efter det så gick vi tilltyp två olikaskoaffärer sen in på ullared igen :D och vi hade ingen vagn denna gången, så min hemska lillasyster snor en som står i gången hahahhaha! men sen handlade vi massa igen och sånt :D senvid fyra typ åkte vi hemåt och såklart somnade jag i bilen, anna och linnea med. fett skönt faktiskt, borde se konstigt ut, anna låg typ mot dörren, jag lågtyplite mot anna men höll på att knäcka nacken, men de va skönt hade min jackapåsåtogöverluvan och så va det mörkt. men sen ja linnea låg typ mot sin dörr där och ja. kom hem vid sex typoch har bara packat uppoch suttit vid datan sen dess. men nu ska jag slåin julklappar :D pusss

; blev tyvärr dåliga mobilbilderför hade inte kameran med
















Kommentarer
Postat av: ea'

sv: haha, ja det var det ;d du e tsms m oscar va? :)

2009-12-14 @ 17:26:53
URL: http://evabergsten.blogg.se/
Postat av: Isabelle

så det blev brunt hår iaf :) jättefint va det!

2009-12-16 @ 23:21:08
URL: http://isabellebermsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback