godmorgon

heeeeeeeeejheeeeeeeej, vaknade vid halv elva typ men sne somnade jag om igen hehhe, så gick upp kvart i tolv. fyfan, jag hatar att sova så länge -.- men ja, igår kväll kollade jag bara tv så somnade jag på fel håll i sängen? så alla som ringde mig och smsade i natt, där har ni andledningen till att jag inte svarade, haha men sen vaknade jag och vände mig om, antecknar ni? men ja, gick upp och kollade lite på top model sen hoppade jag in i duschen, så nu har jag duschat och tatt på mig lite. ingen aning vad som händer idag, sandra kommer iallafall sen och visar hur hennes hårblev, hehehe :D vet inte fall hon ska göra annat idag, men får väl se fall det blir att flabba sönder med henne eller något:D men nu ska jag gå och göra v mig, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback