igår

hejhej, inte skrivit något idag för va på ullared haha. men skriver mer om det sen berättar om gårdagen först.
först kom sandra hit så slöade vi och massa sånt, sen gick vi ut och träffade matte och oscar,sen heltplötsligt var sandra tvungen att gå hem och äta så hon stack. så vi andra gick till maxi, sen tog vi bussen till statena och där träffade vi jacob och någon eva. efter det stack vi ehm till mig så om sandra, så såg vi bara film och sånt :) hahaha gud, bara jag och sandra kollade på varandra började vi skratta hahaha! men ja .. sen stack dom vidtolv,såkom dennis och emil men dom gicktyplika fort som dom kom för en sak. men ja, sen gick  jag och la mig. men nu orkar jag inte skriva mer så skriver mer sen, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback