igårkväll

hejhej, vaknade för fem minuter sen typ, drömde en riktigt hemsk dröm så kunde inte vakna :| fyfan! men kom hem vid halv tolv igår, var i stan med lara, emmelii, malin och emina, har saknat dom sjukt mycket! först kom lara och emmelii till mig, sen sa lara att jag skulle hänga med ut så ja, fick göra v mig sen tog vi bussen till stan och så kom malin så gick vi till pistachia eller hur fan det stavas, så handlade vi godis, host lara! men sen kom emina så stack vi till mc och käkade lite höhöh. sen yra vi runder och sånt, sen träffade vi osca och två andra som jag inte vet vad dom heter haha. men så satt vi typ på ga så typ stod polisen på gatan framför där vi satt och pratade med ett sånt gäng, en sån kille va liiiide dragen. haha helt cp va han, men så bara springer det förbi såna killar och lägger en smällare två meter bakom polisbilen, mogetmoget. men så sitter vi där och bara ser den snart ska smälla, och jag och malin fattar typ ingenting och lara bara ska jag springa nej, jo nej, jo nej, jo men så smälls den då hahaaha gud. men ja, sen tog jag och lara bussen hem 11.03 och sen när jag kom hem satt jag vid datan lite och sen gick jag och la mig. men nu ska jag gå och hämta mitt godis, heheheh. pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG SÅ SJUKT JÄVLA MYCKET DIN IDIOT!

bara miiiiiiin eveli-ann!!!!!!!!1

2009-12-06 @ 23:44:58
URL: http://laraamalinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback