try sleeping with a broken heart

dålig uppdatering, jag har inte unnit :o igår stack jag och anna, mamma och linnea till väla sen stack mamma och linnea så vi stannade kvar. sen stack vi hem och tittade på film och sånt sen stack vi och solade vid tio, hahahahha hände en liten sak när vi skulle cykla hem, duktigt duktigt evelina. aja, sen hem och bara tittat tv och sånt mys sen somnade vi vid tre. sen idag stack vi till stan och mötte casse, sen piercade hon sig. haha ritkigt roligt att se när någon annan plågas för en gångs skull :D men ja hehehe, sen yrade vi rundor i stan och sånt sen tog vi bussen till skopunkten, efter det gå gick anna hem och jag och casse gick hem till mig. gjorde pannkakor som blev riktigt lyckade denna gången :D hehehe, gottgott. sen tog casse bussen tjugo över åtta så nu har jag bara suttit vid data och kollat kläder och sånt. men nu ska jag fortsätta att prata med mamma och pia, skriver kanske mer sen. pusss





Kommentarer
Postat av: cassandra

nänä,nog gulliga bilder! :o tack för idag, löööööööööööööv you <3

2009-12-29 @ 00:33:59
URL: http://cassandraklemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback