mys dagar

jätte dåligt uppdatering, men har typ inte alls haft tid. men nu ska jag berätta om igår och idag

igår: igår kom eva, mats, robban, henke och egon (hunden) så åt vi och sånt mysigt. och som vanligt är jag klumpig och ska hälla upp julmust såklart så skummar det över, skills hehehe. men ja, sen när vi hade ätit och sånt så kom josse och sen kom sara, henkes tjej. men efter ett tag så skulle vi öppna julklapparna, woho! hahahah riktigt kul va de. men fick massa saker och sånt, skriver imorgon vad jag fick :) men efter det så var det dags för efter rätt och fyfan vad mätt man blev. men ja, sen bara snackade vi och dom andra dansade massa och sånt hahaha sjukt kul. men orkar verkligen inte berätta allt för då komemr det ta sjukt lång tid. men jag och linnea skrattade som fan åt henke senare haha! men sen stack typ dom vid ett kanske, men mats och robban stack vid fem i morse, haha.

idag: vaknade och hoppade in i duschen. sen vid ett gick jag, anton och linnea hem till pappa och kollade på tv och åt julgodis och sånt, sen såg vi kalle anka. haha, sen åt vi och sen öppnade vi julklapparna. efter ett litet tag så stack jag hem till mamma och sminkade mig lite snabbt sen gick jag till chatarina och dom där mamma var. mysmys, pratade massa och sånt och sen spelade mamma, erik och linnea wii och det gick ju som det gick .. gud som jag skrev på min mamma -.- haha hon är så jävla blond! men ja, sen stack vi hem vid halv tolv typ, så nu ska jag gå och lägga mig, riktigt trött. pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback