mysdag

hejhej, inte skrivit något för har inte hunnit men skolan idag, hade pysseldag. det va fem stationer, smällkaraameller och sånt skit, meldoikryss, simpsons, julkort och badbomber. mysigt faktiskt, efter det va det lunch, gottgottgott. sen träffade jag matte sen skolan igen och då städade vi bara. mycket jag och sandra städade hehehe. efter det stack jag hem och bara kollade på tv med anton, gustav och zlater. när jag kollade på one tree hill så somnade jag så klart så jag ahr sovit från lite efter fyra tills nu?! jag måste sovit jävligt djupt för jag vaknade inte av att anton skrek och sånt när han snckade med sina kompisar på datan och sånt. men aja, fick precis ett sms från sandra fall vi skulle ut och åka pulka, så nu ska vi ut och åka, hahaha :D pusss

Kommentarer
Postat av: Isabelle

sv: vsg :) mitt fick oxå bli brunt nu ett tag framöver efter all beslutsångest :) haha. men allt bra med dig annars? :)

2009-12-18 @ 13:35:20
URL: http://isabellebermsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback