riktigt rolig dag

hejhej, hade ställt alarm på typ, tio i sex i morse för jag skulle tvätta håret och sen gå och lägga mig igen men orakde inte så gick upp kvart i nio och tvättade håret istället. efter det så åt jag frukost, amma hade handlat hem jätte goda bullar, mums. sen gjorde jag v mig och bytade om och sen cyklade jag och mötte linda. när vi kom fram till ih så va klockan tio och var de karate som gällde för vår del. roligt faktiskt men fett jobbigt! efter det hade vi luch i en timme så klockan tolv skulle vi ha brottning. hahaha fyfan vad kul de va, började med uppvärmning och sen skulle vi lära oss att ta grepp på varandra. så när jag skulle göra det typ andra gången på linda så stod hon emot typ när hon skulle typ kasta sig framför som en kullerbytta över mig typ, så när jag drog ner henne så gjorde hon lite fel så hela jag landade på henens huvud, haha men hon bara flabbade och tog på sitt huvud och sa aj, ehhehe. men ja sen gjorde vi lite grepp på varandra och sånt. haha sen skulle ena stå på typ, alla fyra så skulle man typ luta svanskotan mot dens rygg och sen böja si bakåt och ta i händerna så man gjorde en bakåtkullerbytta typ, och ja .. det gick ju som det gick med mig och linda haha! men efter det så skulle vi ha match, och vi hann med ganska mycket där för vi var bara åtta stycken i gruppen. men ja när vi då hade match så mötte jag och linda varandrea för vi var dom enda tjejerna men så ja, men ja vi mötte varandra så vann jag , hehehe. men efter det skulle jag möta andre, han är lite större än mig och lite tyngre också, men så vann jag igen. höhö, och alla som säger att tjejer är klena, fuck heller! han fick faktiskt kämpa och han vann inte ett enda grepp :) men såklart så skyllde han på att han inte tog i, yeye sånt säger alltid ni killar när ni förlorar, sött! :D men ja efter det så skulle vi köra en lek att man skulle putta ut varandra ur ringen eller få ner varandra på mattan, man skulle ha tre punkter i så var man ute. men så första rundan så var det jag och tahir kvar sist, och såklart så förlorar jag för han är som ett hus gemfört med mig, han bara bar upp mig, typ tog tag i mina ben/under rumpan eller vad man ska säga och slängde ner mig i mattan haha. men sen körde vi en gång till och då var det jag och linda kvar till slutet och då körde vi ganska länge innan någon åkte ut, men till slut försökte linda putta ut mig ur ringen och då gav jag upp, helt jävla slut var jag! men ja, jag och linda skrattade fett mycket när vi skulle lära oss greppen och sånt. efter det så skulle vi ha luftpistolsskytte, roligt faktiskt haha. och på slutet hade vi en tävling den som fick bäst resutltat på två tavlor eller vad man ska säga, och vem vann då av alla i gruppen .. jo jag :D höhö jag är inte så jävla dålig som ni tror :) men efter det cyklade jag och linda hem så när jag kom hem körde jag och mamma till tandläkaren så fick en skena som jag ska ha i munnen hela tiden typ och den gör typ lite ont nu för den trycker mot tänderna och man pratar helt cp med den men ja.. mammas kompis kom innan så fikade och sånt med henne och sen har jag bara suttit vid datan, ikväll vet jag inte vad som händer men är riktigt trött så blir väl att kolla film och sånt. skriver kanske mer senare men nu ska jag gå och sätta mig framför tvn och kolla på julkalendern (ett måste) haha :D pusss

Kommentarer
Postat av: corre :)

HAHAHA!! linda berättade om det innan, hahah, duktiga ni e (y)

speciellt linda, host.. haha, jag kan se det framför mig xD

2009-12-02 @ 19:38:59
Postat av: Anonym

sv till corre: hahahahaha ja, det va fett roligt! :D:D:D

2009-12-02 @ 19:57:33
URL: http://evelinaclara.blogg.se/
Postat av: corre :)

förresten, hahah, kommer du ihåg när du, jag och linda dansade hemma hos vår mormor och morfar? haha, vi gjorde sån egen dans? xD

2009-12-02 @ 20:13:40
Postat av: Anonym

sv till corre: hahahahahahaha klart jag kommer ihå, sånt glömmer man inte (h)

2009-12-02 @ 22:06:41
URL: http://evelinaclara.blogg.se/
Postat av: corre :)

hahaha, så bäst vi e (h)

2009-12-02 @ 22:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback