så typiskt mig ..

har inte hunnit skriva något idag för jag .. somna som vanligt, hehe. men skolan idag, ganska soft för halva svenska lektionen skulle vår lärare gå, så vi fick sitta där nere själv, och många pluggade ju verkligen. sen på engelskan hade vi helena -.- men gjorde typ inget haha. efter lunch så hade vi idrott, dog verkligen! hade styrketräning, bara lite i början men sen skulle vi springa och sånt, det slutade med att jag dog. men efter skolan satck jag hem sen kom emelie och efter ett tag gick vi ut, pratade och så och sen gick vi in till mig igen, fick lussebulle av min mamma, höhöh. sen stack hon vid halv fem typ, då åt jag och gick in och kollade på tv som slutade med att jag somnade. haha så typiskt mig. min lillasyster försökte få hjälp med mig till sitt prov, men ja jag svarade ju typ i sömnen haha. men efter jag ahde vaknat gick jag och duscha, och nu sitter jag här i köket och gör inte så mycket. skriver nog mer senare, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback