sandra är bäääääääst!

hejsansvejsan, igår kom sandra till mig vid sju så tog vi bussen till jordbodahlen och träffade, ludde, aleks, jens och ja några andra killar. sen kom fler killar som jag inte vet vilka dom är? men ja, sen stack alla förutom jens och aleks så jag sandra, jens och aleks satt där helt själva och sånt. hahahahah och sandra var så jävla söt hahahahah gud! men ja, vi kom hem vid halv tolv. sen sjöng vi singstar och åt och sånt haha, ensamma hemma som tur va. vi somnade vid halv tre typ? och vaknade vid tjugo över elva idag typ. har bara segat och sånt, hehehehe och sandra är bäst! sen stack sandra och jag, anton och pappa körde och hämtade linnéa sen körde vi till farmor och lämnade julklappar. så nu är jag sitter jag bara här och ska snart göra v mig för gästerna kommer vid halv sju typ. ska fira jul hos här hos mamma idag så ja :) men nu måste jag gå, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback