sandra mitt särbarn! (L)

hejhejhejhej, inte skrivit något idag för att jag och sandra har kollat på filmoch sånt. såg saw 5 och vi dog. uschuschusch! men ja, igår gjorde jag, sandra, eva och mamma julgodis, gotteligottgott! sen fottade vi och sånt sen gick vi till linnea och hämtade en film, samtidigt som jag pratade en full liten wille hehe, men sen när vi då gick till linnea så kommer det fram en sån liten kille och bara börjar  slå på sandra, hahaha! gud jag dog :| men sen åt vi och sen .. stack sandra hem och då ringde danny och frågade fall vi skulle träffas så jag försökte få tag på sandra som hade ljudet av och inte svarade mig! idiotunge. men sen loggade jag in på msn och skulle se fall hon va inne men nje, det varhon inte men sen helt plötsligt bara skrev hon till mig? woho! men sen kom hon och sen körde eva oss till danny men så ja gick vi lite vilse och sånt skit, men sen såg vi ralle så ja sen kom danny och en annan och sen två andra till, sen gick vi hem till danny och satt vid datan och sånt. sen stack alla typ och vi stack till bussen men på vägen dit mulade dom mig och blablabla, killar.. hehehe :D men ja, sen satt jag, sandra och danny på busshållplatsen och frös som fan :o så jag och danny satt typ värsta flätade med våra ben hehee :D men ja, sen satt vi där typ i en halv timme, och danny gav oss såna tuggummi, cp stora och man kunde knappt tugga dom! :o men sen vid elva kom bussen. när jag och sandra kom hem hittade vi mamma sittande på golbettyp helt glad och slog in julklappar haha. så vi typ .. åt julgodis hehehe och sen kollade vi på 2012 meeeen jag somnade som, vanligt haha! men sen somnade visst sandra också men sen vaknade jag av dennis ringde så pratade lite med honom och sånt, sen tvättade vi bort sminket och sen gick vi och la oss, cp trötta haha. men vaknade vcid halv elva idag och kolladepå vårabästa år och lite oth. men ja men nu ska jag duscha och sen ska vigöra v oss och sen sjunga sing star (h) hahaha , gud .. men ja sandra är bäst och pusss






Kommentarer
Postat av: Anonym

fyyyy, så ful du är :O

2009-12-21 @ 15:18:47
Postat av: evelina

sv: ska jag anteckna? :)

2009-12-21 @ 22:13:40
URL: http://evelinaclara.blogg.se/
Postat av: cassandra

håll käften skabbiga anonym

2009-12-22 @ 13:53:42
URL: http://cassandraklemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback