särbarn (v) cpbarn

heeeeeeeeeeej, har redan skrivit lite om idag men ja, jag och sandra bara segade runder coh dampade :D:D:DD och jag lovar, jag skrattar fan ALLTID med henne, ahahha så jävla rolig! och hon är bäst bäst bäst! :D men ja, vi dampade runder, sminkade oss och sånt. sen sjöng vi singstar hahahaha fyfan vad vi är duktiga! kommer nog video på det sen ahhahaha! men sen kom matte och oscar såskulle jag och sandra ut i bara kortkort shorts och tröja då i snön, men vi hann inte för hon va tvungen att sticka hem. äeh vi gör det en annan idag istället :D men ja, sen när hon stack så tittade jag, matte och oscar på 2012 :) och sånt japp :D men nu ska jag ... göra något, pusss

Kommentarer
Postat av: saaandra den toofffassteee!

viiiiii är bästbästbäst tillsammans och hahahaahahah när jar ramla HAHAHAHA kissar på mig:O

älskar dig bästaaaaaa!:D<3333

2009-12-21 @ 23:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback