there can be miracles when you believe

hejhej, kom hem från skolan för en halv timme sen typ. började först med so i halvklass, vi paratde om abort och sånt, rolig lektion faktiskt. efter det no, redovisade mitt arbete om leukemi som jag skulle gjort för flera veckor sen typ men mikaela har skutit upp det hela tiden så äntligen fick jag göra det och tror det gick bra, vet faktiskt inte själv haha. sen hade franskaeleverna håla så jag och alexandra satt och snackade med ali, mohammed & tjockrunk (döda mig inte) efter det så va det mat sen en halvtimmes svenska och sen matte. skulle gentligen haft idrott efter matten men vår lärare skulle tydligen på begravning så blev ingen, skönt för har ont i hela kroppen haha! :( vet inte riktigt vad som händer inte, får se. men skriver mer senare, pusss

Kommentarer
Postat av: cassandra

sv: men du är ju knas! det var jag som kom på tjockrunk :(

2009-12-03 @ 15:20:57
URL: http://cassandraklemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback