du är det bästa jag vet

helloj alla, blev inte som planerat idag heller haha, julia kunde inte komma för hon hade inga perngar men ja, gick upp tio, fast vaknade typ vid nio av att det va så äckligt varmt i mitt rum men sen somnade jag om, men sen gick jag upp sen stack jag mamma linnea anette och oscar till stranden. men innan stranden stannade vi vid hm så sprang jag och mamma in och köpte ny bikini till mig, för min andra som jag hade köpt va för liten menmen :) sen stack vi då till stranden och va där till .. halv tre, tre någon gång. efter stranden stack vi till jockes cykelaffär och sa hej till han och lottis och anette hämtade sin cykel, sen lämnade vi oscar för antette cyklade hem, så efter det stack jag mamma och linnea och hämtade anton i frillestad, haha fyfan antons ben, inte mysiga att titta på, tycker nästan synd om honom för en gångs skull. sen blev det grill i kolle och sånt mys! menmen, nu orkar jag inte skriva mer, ska upp tidigt imorgon eller ja nio men pusspusspusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback