du betyder inte ett skit för mig längre

hejhejhej, skrev inget igår, hann faktiskt inte. Så kan skriva för idag och igår.
Igår: skolan först, vi bowlade och jag förlorade faktiskt inte denna gången som alla andra gånger haha. Sen det stack vi till skolan och åt, sen åt vi godis och tittade på film, mys! Efter skolan stack jag, mamma, Linnea och Eva-Karin till familia, skulle hitta avslutningskläder och det gjorde jag, men dom får ni inte se förren på tisdag. Sen efter vi hade vatt där stack vi till Väla och där köpte jag skor och armband. Sen när vi kom hem åt vi och sen snackade vi bara, jag, min storasyster, mamma och Pia.
idag: skolan bara, usch på skolan! och nu ikväll vet jag inte vad som händer, får se. pusspusspussss



Kommentarer
Postat av: cassandra

okej, känns verkligen som att du "älskade" mig innan då :D

2009-06-12 @ 14:48:19
URL: http://cassandraaklemm.blogg.se/
Postat av: cassandra

okej, känns verkligen som att du "älskade" mig innan då :D

2009-06-12 @ 14:48:19
URL: http://cassandraaklemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback