jag behöver dig

igår vaknade jag vid typ tio sen direkt efter typ stack jag, mamma och anette till väla, köpte en tröja, trosor och ny piercing. iiih min mamma är bäst, sen efter det stack vi till där vi sa i fredag och i lördags, och köpte mer kläder, haha. Sen direkt efter det cyklade vi ner till stranden, jag, anette, mamma och oscar. Så mötte vi upp mamma och anettes kompisar där nere. En sak är ju säker iallafall och det är att jag inte ska ligga på magen idag, min röv är helt röd! Haha men ja.
idag blir det stranden med mamma och pia och som, sen ska jag träffa frida, så blir väl stan ikväll. Sen sover hon här, puss på det, men ska gå in och duscha nu sen sticker vi, pusspusspusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback