karolina grankvist mitt allt

hejheeeeej, igår blev det först stranden med anette, mamma, linnea och min älsklings karro sen stack vi hem och sen gtill stan igen va där med my och kalle. Sen stack my, sen fick jag och kalle följa karro hem till fredriksdahl, gick fett långt igår, igenom hela stan tusen gånger och ja, men sen när vi hade lämnat henne så typ gick jag och kalle till västraberga vi kom dit typ .. kvart i elva sen mötte vi amanda och jakob utanför amanda, sen ja orkar inte berätta mer. men idag blir det stranden med anette, oscar, mamma och linnea sen kommer nog julia eller så komemr hon efeter stranden, såm blir det julia ikväll så sover hon här, äntligen får jag träffa min underbara jullan :D men nu ska  jag gå för innan vi ska till stranden ska vi åka och köpa ny bikini till mig :D och glömde skirva det men för några dagar sen köpte mamma en till ny parfym till mig och den luktar goooooooooooooooooott, men pusspusspussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback