klarade jag mig utan dig innan, så gör jag det nu också

hejhejhej, idag var typ sista "skoldagen" eller vad man ska säga, skönt! Men denna dagen har vatt riktigt rolig, haha sjuk klass. Började typ med att vi hade prov och sån sen efter luchen (åt faktiskt idag, annars får jag inte åka) men iallafall så regnade det, så ville jag inte bli blöt på håret och sånt så jag typ gömde mig under Hanas luva (?) men sen slutade med att jag, Hana, Jessica och Shabana hade hur kul som helst så ramlade jag och Hana in i en buske och vi kom inte upp haha! (jag var kvar i luvan) Sen kom Linn och Linda också, sen helt plötsligt va jag och Hana pissblöta! :o Så där fbörjade vårt vattenkrig, haha. Helt blöta på lektionerna sen, men äh  .. lärarna skrattade ändå bara. Men sen dom sista lektionerna va vi hel cp, helt övertrötta. Haha! Nu blir det bara massa mys hemma. Oh juste! Mamma köpte hem massa godis igår och en parfym till mig, love min mamma! :D men nu ska jag gå och se på tv med min bror, pusspusspussss!




har tyvärr ingen bild från idag nu för min mobil är hos Shabana, så det fick bli en bild på mig och Hana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback