lina 1 & lina 2, jag älskar dig

hejhej, igår stack jag och karro till johannes och jonathan vid sex tiden, ut till jävla landet och tältade. haha sjukt roligt och ska nog inte säga mer. men inte sovit ett skit i natt typ, va nog vaken till halv sju kanske eller ngt men vaknade hela tiden, vi sov i ett fyramannatält men herregud så litet det va! typ karro tog all plats hon låg iallafall på rätt håll, men så låg typ jag och jonathan nere vid fötterna och johannes låg, äh det vet jag inte typ som en boll brevid karro (?) äeh hahaha. men mina byxor och allt är ju fullt med sånt jävla saker som va på åkern, haha. men sen idag har vi typ bara sovit hela tidne, helt döda. nu ska jag äta för det har jag inte gjort på två dygn typ, pusspusspusssss
; fortfarande damp, kan inte ladda upp bilder ?!?!?!

Kommentarer
Postat av: cassandra

ladda upp bilden på "skapa bild" sen lägg till i inlägget.

2009-06-19 @ 11:37:57
URL: http://cassandraaklemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback