nu vet jag vad jag vill

hejhejhej, igår blev det ändrande planer, stack till bårslöv med amanda och va med jakob och kalle, vi gick från bårslöv till råå, sjukt långt! Och sen stack vi hem, åt och gjorde v oss lite sen in till stan. Där mötte vi my och karro så stack amanda så va jag, karro, my och frida och hennes kille sen senare va vi med hennes kille matilda ngn emil och två andra kommer inte ihåg vad dom hette, men ja. Sen lite efter elva stack jag och karro hem till henne och sov. idag blir det stranden med karro och amma och linnea haha, men kommer ju dock inte vara med mamma och linnea där hela tiden menmen, måste gå nu pusspusspussss


min andra halva <3

Kommentarer
Postat av: karolina

Jag älskar dej lina2 <3<3<3<3<3<33<3<3<3

2009-06-23 @ 11:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback