riktigt lyckad kväll/natt!

hejhej, nu ska jag berätta lite om igår, det började med att firda kom till mig så gjorde vi inget speciellt, bara tittade tv och åt, sen vid kvart i sju började vi göra v oss, vid halv nio tog vi bussen ner till stan, där my och hennes systrar skulle komma men dom var inte där så vi smsade henne och massa sånt så sa hon hela tiden "vi kommer snart" elr "om fem minuter är vi där" men nej, men under tiden vi väntade på my så satt vi utanför th, så kom jonathan (fridas kille), någon sjukt snäll tjej, någon kille, matilda och han som jag inte kommer ihåg namnet på, men så snackade vi massa med dom och sånt, helt plötsligt kommer min pappa gående mot mig, haha fyfan avd rädd jag blev. Så stod jag och frida och snackade med han och hans kompis ett tag, men sen efter en timme typ kom my så stack vi då in på discot, första tanken var "vafan är detta för skit" men det var sjukt kul! I början va de lite segt, men så efter ett tag så satt vi ute och tog lite luft, så kom et fram två killar och han ena killen bara "kommer du från eslöv?" han tyckte jag va sjukt lik en tjej där ifrån. men iallafall så snackade vi massa med dom, och sne kom deras två kompisar, haha fyfan vad roliga dom va. Men sen stack vi in igen och dansade hela kvällen med dom efter det, sjuuuuukt kul! Och dom killarna var inte härifrån dom va från .. ja vafan vet jag långt härifrån iallafall, någon va typ från malmö och lite sånt. Men ja sen vid lite efter ett stack vi till bussen, my och frida fick vänta på bussen med mig, sen vid halv två tog jag bussen hem och när jag kom hem så typ, va jag inte trött ett skit så jag åt massa jordgubbar och satt vid datan till halv fem typ, och det var fett ljust ute då! Men nu orkar jag inte skriva mer, idag blir det inget speciellt bara massa mys i kollen, grilla och sånt, men nu ska jag lägga upp lite bilder från igår, pusspusspusss

; en sak som jag har lärt mig, lyssna aldrig på vad andra tycker om en person, skaffa din egna åsikt om personen. Det felet har jag gjort, aldrig mer.



detta hade jag på mig (den satt dock inte så löst där nere när vi stack dit, den va typ tajt då)
topp -cubus




frida hade på sig min topp
topp - gt








my love!




Kommentarer
Postat av: frida bjällö

gumman, det var en sjukt rolig kväll. får göras om, längtar redan tills på måndag. jag älskar dig sjukt, :) <333333333

2009-06-27 @ 15:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback