riktigt mys helg

hejhejhej, har vatt hos maria hela helgen massa mys på det! :D I fredags firade vi i kollen och sånt sen kom maria och hämtade mig på lidl, förljde anna en bit så därför jag stod vid lidl. Tro inte jag handlar där usch nej! Men ja sen stack vi hem till henne så var camilla också där :) sen gjorde vi massa, orkar inte säga allt. Men i lördags så vaknade vi och segade hela dagen sen åt vi sen sen kom mattias sen stack vi ut och träffade Martin, mupp och emma (martins knull från sthlm) men ja, sen stack vi till stationen för camilla skulle ta tåget hem. när hon ahde tatt det så traskade vi vidare till äppelskogen där typ .. robin, ngn kille, äeh .. orkar inte rabbla upp alla, men sen satt vi där och massa mys, sen stack martin och sånt och emma sen skulle dom komma igen så hände massa så jag, mattias och maria stack och mötte martin, och det pissregnade då hahah har nog aldrig blivit så blöt när jag vatt ute, men mys ändå. hahah fyfan vad roligt det var, mupp och jag gjorde massa tester med maria och sånt :D men ja, och innan det hände det lite annat som jag nog inte ska säga här, maria ;);););)  men ja sen stack jag Maria hem eller vi gick med martin och mupp, och sen va dte bara jag maria och mupp sen bara jag och maria för vi lämnade av alla där dom bodde , typ haha. men ja sen när vi kom hem typ .. gjorde vi v oss och sånt sen frös vi så jävla mycket så båda två som i hennes säng, myyyyys :) Men ja idag typ .. segade vi och sånt sen stack vi till stallet riktigt mysigt faktiskt, för det är bara vi med hästarna där ingen annan. men sen gjorde vi v dom och sånt sen red vi på ngn äng tror jag och då såg jag bara ett stort svart moln, men som tur slapp vi det :) Men ja riktigt roligt hade vi iallafall, filmer kommer på youtube sen :) Men sen åkte jag hem med 21,10 tåget, sen stack jag till kolle och då va mamma, ingela, leif, anton och andy där, mys men ja nu orkar jag inte skirva mer, pusspusspussss



jag och chamo på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback