Those days are gone

om exakt en vecka slutar vi, woho! :D sönt, fast .. jag börjar nian efter sommarlovet, nej jag vill inte!
uschusch, men ja .. idag så skolan hade "fest" med språkvalen haha åt typ ngt från spanien och
ngn efterrätt från frankrike, gott. efter vi hade lagat maten och ätit så skulle vi dansa! :o hahaha
sjukt kul ändå, haha. Idag ska jag bara plugga, prov imorgon ju. Hoppas jag klarar det, orkar inte
få omprov. pusspusspusssss




döda mig inte lara, men saknar faktiskt dig :|

Kommentarer
Postat av: lara förfan! (h)

äe jag ser ut som en kille ;|

kolla min hals istället (y)

och min näsa! åh herregud! :(

jag saknar dig också evelina :o <3

2009-06-09 @ 14:49:18
Postat av: Anonym

evelinaaaaaaaaaaaa! i miss yoou! som jag redan sagt (a) tycker vi borde lyfta po vora feta rovar o treffas nar du&jag har kommit hem, tjockis :D:D:D:D <33333333333333333333333333333333 puss love you :*:*:*:*:*:*:*:*

2009-07-15 @ 22:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback