beroende i oth? nejdå

helluhellu, här sitter jag med .. svart hår? färga det igårkväll så fortfarande jätte mörkt. men bli väl bättre sen. smink i huvudet imorogn, annars ser jag ut som ett spöke. igår såg jag bara oth, hände en jävla massa igår som ja .. usch. menmen, gick upp tio och direkt in i duschen gjorde v mig och sånt sen kolla oth, mhh mums på de. sen kom dennis, gjorde inte så mycket. sen kom hans kompis och ja dom höll på i min säng och massa sånt, stackars min säng. äeh, nu ska jag äta pizza, åt det i fredags också men mamma är inte hemma så hon tvingar mig äta det, uuuusch. men nu måste jag gå, pusss

; hana om du ser detta, hur tar du dig till den skolan imorgon?!



minnen på låten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback