dennis dennis dennis <3

helloj, kom hem för typ en timme sen eller något. när jag kom hem från kalaset igår stack jag och mamma till eva-karin och mats och där va andra så vi åt och sånt där sen körde rosa mig till dennis, sov där inatt. hans lilla kusin sov också där i samma rum som oss och mitt i natten bara började han snacka i sömnen haha gulligt. men ja, mamma häntade mig hos dennis innan så körde vi och hämtade josse sen körde vi till maxi. när vi kom hem tog jag bort mitt smink och sen har jag bara suttit vid datan sen dess. vet inte vad som händer ikväll får se, pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur läre du och dennis känna varandra och hur blev ni tillsammans? :)

2009-11-15 @ 20:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback