i love you

hejhej, har inte kunnat skriva på hela dagen så får göra det nu. igår vid halv ett kom joahnnes och dennis så tittade vi på tv och sånt sen började jag och dennis och bråka haha .. men så tog jag bort sminket och sånt så gick jag in på mitt rum sen så sov dennis i min soffa och johannes i min säng så jag bara vafan ska jag sova? så vaknade joihannes å fick lägga mig brevid honom och efter ett tag fick jag hämta min brors täcke för ja, men log inte där länge för ja hahah! så tog en filt, täcket och två kuddar och la mig på golvet, haha. sen inatt vaknade jag av att dennis kom och la sig brevid mig jag bara, jaha? haha men så väckte han mig -.- jag som låg så skönt där då för hade inte känsel i min höft så det gjorde inte ont men såklart så vskulle han väcka mig haha. men sen gick vi och la oss i min soffa, låg där typ fem minuter sen la vi oss brevid johannes i sängen haha och då var klockan tio över sju typ och jag va helt pigg haha. så alla tre låg i min säng, och jag kunde inte somna men sen lyckades jag och för första gången typ så vaknade dennis före mig så blev väckt av honom. sen gick vi upp och åt frukost med mamma, marina och linnea. vid tolv stack dennis och johannes hem och vi andra stack och vinterbadade, skönt som fan. men nu är jag hemma och ska träffa lara och sen ner till stan. men nu ska jag gå och göra v mig, pusss

Kommentarer
Postat av: Dennis Sannes

Jag älskar dig mest av allt i hela världen evelina<33

2009-11-30 @ 00:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback