:*

helluhellu, inte skrivit något idag för har ite hunnit typ. igår kväll cyklade jag och storasyster och solade, skönt! när jag kom hem va anette här coh sånt efter ett litet tag kom dennis. tittade på tv med zlater och min handikappade bror. senare på kvällen kollade vi på film och jag däckade som vanligt haha. menmen vaknade vid tio idag och tönten sket i skolan, late jävel :) menmen, har typ inte gjort så mycket idag men han tog bussen fem över halv fyra så har bara pluggat och datan och sånt sen dess. men nu ska jag gra lite små saker, skriver kanske mer sen. pusss

Kommentarer
Postat av: cassandra

sv; yes ;d

2009-11-25 @ 15:37:23
URL: http://cassandraklemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback