första prao dagen

tja, gick upp kvart i åtta och tog mina medel sen kletade på lite mascara och klädde på mig och åt frukost. kvart i nio mötte jag hana vid kiosken sen gick vi till praoen - dagiset. lite segt i början men hana va på en annan avdelning och "min" och valentinas avdelning var ute så ja rätt så segt först men sen kom två små flickor fram och sen dess skulle dom hålla våra händer och klappa på mig och sånt hela tiden haha. men ja sen stack jag hem och sen till skolan, hade utvecklingssamtal och det gick bra. efter det så tillbaka till dagiset och sånt. slutade tre se nu har jag bara ätit lite. får se vad som händer ikväll, jag och lara skulle på bio men idioten gick hem från skolan för hon är "sjuk" yeye så får se hur det blir. men nu ska jag plugga lite till mitt prov nästa torsdag. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback