kkimbas.blogspot.com gäst bloggar


kimba här jag gästbloggar hos evelina för jag såg att hon bara hade korta emo inlägg , inte för jag är mycket bättre men vad gör man inte för er läsare ,men nej jag har inte mycket vettigare att säga istället har jag lärt evelina att lägga in youtubeklipp förhoppningsvis så funkar det .
oj föresten evelina är brunett det glömde jag visst nämna , jag färgade det har aldirg varit ett direkt proffs på det och det visade sig idag för jag missade en del bitar ja ja whatever det får hon fixa själv haha.
jag som alltid har velat bli frisör kan ju stryka den drömmen .
nej va detta blev drygt men det är för jag  har inte en hum om vad jag ska skriva och är sjukt rastlös så nu ska jag vara lite mer social med evelina så kan ni kika in på min blogg om ni inte tyckte att jag var allt för dryg ,PUSS/kimba
klicka här för att komma till min blogg

i love u evelina!
/kimberly

Kommentarer
Postat av: Amélie

Vart bor du någonstans?

2009-11-09 @ 22:24:52
URL: http://ameliesandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback