myshelg

hejhej, inte hunnit uppdatera idag men får berätta lite om igår och idag nu istället. igår så kom dennis så typ gjorde mamma och marina v sig för dom skulle ut, och dom va helt knäppa jävla "tonåringar" haha. men ja sen massa saker och sånt men somnade på soffan sen så när vi vaknade och skulle gå och lägga oss i sängen så mådde jag riktigt illa, så när jag skulle ta bort mitt smink kunde jag knappt stå upp, så fick sätta mig ner hela tiden och skakade? helt cp men ja .. gick sen och la mig. vaknade vid halv tolv idag med dennis bevid mig, mys. gick upp typ lite i tolv fast fick tjata på segasteungenihelavärlden hela tiden haha. men sen gick vi upp och åt frukost med mamma och marina och sånt. sen kollade jag och dennis film och sånt sen stack han och då hoppade jag in i duschen och gjorde v mig snabbt sen för pappa kom och skulle köra mig, mamma och marina till råå. när vi kom dit så gick vi hem till maie och åt typ lussekater och sånt, höhö. sen när vi gick från henne så gick vi lite på julmarknaden. men sen tog vi bussen hem och hoppade av på ringstorp och köpte med oss thaimat hem, gott. efter vi hade ätit segade vi bara på soffan. vid lite över nio stack marina och jag och mamma kollade vidare på filmen på trean tror jag, men nu sitter jag här och ska lägga mig nu typ, fett trött. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback