snabbt inlägg

hejhej, inte hunnit skriva något idag så skriver bara snabbt nu, dennis kom vid tjugo i fyra typ, gjorde inte så mycket och sen kom lara på kvällen någon gång. dennis stack vid halv nio och lara vid kvart över. efter hon stack så cyklade jag och sola, skönt. och jag hatar min p-piller för en sak, får finnar av dom!! jag som hade fått bort typ alla mina finnar .. hata hata hata! aja, nu ska jag lägga mig i sängen och se film eller något för har magknip, yeey. pusss

; imorgon händer en sak! :D:D:D men det får ni inte reda på förrän då :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VET JAG VET JAG VEEEET,RÄLSEN!!!!!!!! WUIHOOOO

2009-11-30 @ 23:07:22
Postat av: cassandra

RÄÄÄÄÄÄÄLSEN BORTA.IN MED PIERCIIIING ! och JAG ska följa med !

2009-12-01 @ 16:15:33
URL: http://cassandraklemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback