städastädastäda

hellu, vaknade fem i halv elva och gick upp och kollade på tv. tittade på våra bästa år som vanligt, höhö sen började jag städa på mitt rum. hittade massa gammla saker och sånt haha. städade även min sminkväska och jag har märkt att en viss person har nästan tatt slut på mitt puder för jag använder typ aldreig puder men om jag väll gör det så har har jag inte mycket men nu är där värsta sån tomma fläcken på ett ställe, tack (y) och mitt andra puder som det va helt smuligt och sönder nu är alla såna saker borta så där är inget i puderasken eller vafan man ska säga(?) helt cp .. men nu ska jag fortsätta städa, pusss


jag vet iallafall vad jag inte ska önska mig i julklapp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback