u-u-u-u-ppmärksamhet

så .. nu orkar jag skriva, har sovit sen typ .. ett(?) till tio över fyra typ.

igår: tog på mig smink snabbt som fan och hoppade sen på bussen som lara satt på så åkte vi till bion. såg 2012, så jävla bra och sorlig haha. jävla bölegrisar jag och lara är haha, men jag hade iallafall inte runnen mascara under ögonen som lille lara haha sött :D efter bion stack jag till dennis. sov där inatt, mysmys.

idag: tig bussen hem 09.01, igen prao för mig idag för mådde illa inatt och idag. mamma gjorde det igår, pappa har kräksjukan och anton är också sjuk, lyckat? skulle egentligen träffat cassandra ett litet tag idag och fått tillbaka mitt linne och sånt, men när jag är sjuk så blir jag fett mycket surare så nog inte så bra idé att snacka med henne idag. menmen, har bara tittat tv hela dagen och svoit, sköntsköntskönt. ikväll blir det film och sånt mys, mamma har köpt ganska många nya så får väl se några av dom. juste .. jag ska också skriva önskelista haha, mamma tvingar mig att skriva det redan nu haha. men nu ska jag typ.. ja fortsätta med det jag håller på med, pusss

; så jävla onödigt. varför skriva ut saker på sin blogg istället för att säga det till mig isället? tecken på att du vill ha uppmärksamhet :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du har snackat en jävla massa skit drf folk kommer till mig och säger vad du säger !

och nej d är inte för uppmärksamheten ! BIITCH

2009-11-17 @ 19:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback