varför gjorde jag det?

yo, jag hatar min lärare. jag och linda stack till skolan så säger hon att vi ska cykla till filborna? haha verkligen inte så jag säger att vi ska ta bussen så hade hon inte kollat vilken buss vi skulle ta eller något för en lärare va sjuk som hon skulle kolla det med, kunde hon inte kollat det själv? så jävla pantad. men ja jag, linda och daniel fick då gå till filborna med henne så kom vi såklart försent men ja, va där och massa sånt så kom shabana efter ett litet tag. vid elva stack vi tillbaka och åt och sen hade vi svenska sen slutade vi, skönt. vet inte vad hon händer idag, oscar ville träffas men jag måste plugga, blöh på de. och fyfan vad jag saknar mitt blonda hår! jag som hade "kämpat" för att få mitt blonda ochs å får jag det äntligen men nej då färgar jag det brunt som blev svart, woho! äeh nu ska jag bli emo för jag gjorde så, cut cut cut. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback