with or without you

helluhellu, vaknade fem över halv nio imorse typ så missade första lektionen. gick upp och gjorde v mig och sånt, kollade igenom uppgifterna till provet och stack sen till skolan vid tjugo i tio. hade no sen håla från elva till tio över tolv så jag, linn och mohammed pluggade till provet. sen lusch, svenska en halv timme sen matte. provet gick bra tror jag, svarade på alla frågor iallafall, men jag vet att jag har fel på sista men det hade typ dom flesta för hon skrev helt cp så man fattade typ inte. efter det så va det idrott och efter det hem, har bara suttit vid datan men nu ska jag ta någt och äta. skriver kanske mer senare, pusss


tröja - hm
jeans - gina
strumpor - hm
armband - ham & gina


Kommentarer
Postat av: corre ;)

så smal du e :o

ge mig (a)

2009-11-26 @ 19:07:32
Postat av: Anonym

sv till corre; haha jag är inte smal!

2009-11-26 @ 20:11:12
URL: http://evelinaclara.blogg.se/
Postat av: corre ;)

klart somfan att du e smal :O

2009-11-26 @ 20:19:24
Postat av: corre :)

klart somfan att du e smal :O

2009-11-26 @ 20:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback