you could be a sweet dream or a beautiful nightmare

hejhej, inte skriver något idag, dåligtdåligt. men pappa hämtade mig hos dennis vid tolv sen körde vi till systemet och sånt sen lämna han mig hos mamma, kom hem duschade och linnea och pappa hade vatt och handlat mc till mig, anton, daniel och mamma, hehe fetton. sen typ, städade linnea till djuren och jag fixade min gaderob sen typ .. sminakde jag mig och sen vid lite över fem stack jag och mamma till maxi och kom precis hem typ, så nu sitter jag här och gör ingenting. vet inte vad som händer ikväll, men marina kommer och sånt. pusss


tröja - gina
skärp - ingen aning
tights - hm
strumpor - hm
armband - gina & hm




Kommentarer
Postat av: hanssonsomfan

hur lång är du hjärtis? :D

2009-12-02 @ 21:26:33
URL: http://elinfredrikahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback